Najbrži Mercedes - AMG GT R model
05.07.2016
Vrhunac Mercedes-AMG ponude, model GT više nije na tronu. Njega je prestigao lakši, moćniji i brži AMG GT R. U odnosu na klasični AMG GT modificiran je ovjes, poboljšana aerodinamika, ugrađen sustav upravljanja na stražnjoj osovini te povećan trag kotača.
Dodatno, adaptivni ovjes je oplemenjen novim Active Rear-Wheel Steering sustavom koji do brzine od 100 km/h zakreće stražnje kotače suprotno od prednjih, a pri višim brzinama u istom smjeru.
Poznati 4.0 V8 Biturbo benzinac je povišenjem tlaka prednabijanja sa 1,20 na 1,35 bara te protočnijim usisnim i ispušnim sustavima snagu povećao na 585 KS. Istodobno je ukupna masa smanjena za 15 kg pa je omjer mase i snage sa 3,2 smanjen na 2,8 kg/KS. To je omogućilo ubrzanje do stotke za 3,6 s i najveću brzinu od 318 km/h.
Kako bi se pojačala dinamičnost, dorađen je i prilagođen 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Mercedes-AMG GT-R u prodaju ide potkraj godine, a prve isporuke na europskom tržištu očekuju se početkom ožujka iduće.
Dodatno, adaptivni ovjes je oplemenjen novim Active Rear-Wheel Steering sustavom koji do brzine od 100 km/h zakreće stražnje kotače suprotno od prednjih, a pri višim brzinama u istom smjeru.
Poznati 4.0 V8 Biturbo benzinac je povišenjem tlaka prednabijanja sa 1,20 na 1,35 bara te protočnijim usisnim i ispušnim sustavima snagu povećao na 585 KS. Istodobno je ukupna masa smanjena za 15 kg pa je omjer mase i snage sa 3,2 smanjen na 2,8 kg/KS. To je omogućilo ubrzanje do stotke za 3,6 s i najveću brzinu od 318 km/h.
Kako bi se pojačala dinamičnost, dorađen je i prilagođen 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Mercedes-AMG GT-R u prodaju ide potkraj godine, a prve isporuke na europskom tržištu očekuju se početkom ožujka iduće.