Mercedes-Benz na vrhu premium segmenta
09.01.2017

U 2016. godini marka Mercedes-Benz bila je uspješna kao nikad prije. Ova premium marka s trokrakom zvijezdom sa sjedištem u Stuttgartu povećala je prodaju vozila za 11,3% i kupcima u cijelom svijetu isporučila je 2.083.888 vozila. To ne znači samo da je Mercedes-Benz u svijetu rastao brže od svojih njemačkih konkurenata, već i da je isporučio najviše automobila u premium segmentu.
Dr. Dieter Zetsche, predsjednik Upravnog odbora kompanije Mercedes-Benz Group AG i direktor odjela Mercedes-Benz automobila: „Za Mercedes-Benz 2016. bila je najuspješnija u cijeloj povijesti ove kompanije i šesta rekordna godina u nizu. Uz nove automobile s pionirskim dizajnom koji privlači naše klijente i uz posebno snažan rast, iznad svega u Kini i Europi, popeli smo se na vrh premium segmenta. Ubrzavamo i dalje i to s novim tehnologijama, proizvodima i uslugama.”
Ponuda Mercedes-Benz modela s podmarkama Mercedes-AMG i Mercedes-Maybach veća je i raznolikija no ikada prije, a inicijativa plug-in-hibrida je u punom zamahu: s osam modela, Mercedes-Benz nudi najširu ponudu u premium segmentu.
„Naša strategija rasta daje rezultate. Od 2013., Mercedes-Benz svake godine raste i to dvoznamenkastim brojkama. Mercedes-Benz je sada premium marka s najsnažnijim rastom prodaje; cilj smo ostvarili četiri godine ranije od planiranog. U 2016. Mercedes-Benz je po prvi put prodao preko dva milijuna vozila, što je povećanje od preko jedanaest posto,” naveo je Ola Källenius, član Upravnog odbora nadležan za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila, a od 1. siječnja 2017. Odgovoran je za istraživanja i razvoj Mercedes-Benz automobila na razini grupe.
Za Mercedes-Benz 2016. godina završila je s najvećom prodajom ikada u prosincu, koji također predstavlja 46. rekordni mjesec zaredom (190.269 vozila, +6,8%), i najbolji kvartal svih vremena (545.967 vozil, +10,2%). Gledajući cijelu 2016. godinu, Mercedes-Benz bio je najbolje prodavana premium marka na primjer u Njemačkoj, Italiji, Portugalu, Japanu, Južnoj Koreji, Australiji, Tajvanu, te na tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade.
Najbolja prodaja ikada i dvoznamenkasti rast u Europi
Europa je ponovo u 2016. godini bila tržište s najvećom prodajom Mercedes-Benz vozila. Uz rast od 12,4%, primarno zbog snažne prodaje E-klase i SUV modela, postignuta je najbolja prodaja ikada; u zadnjih dvanaest mjeseci kupcima u Europi prodano je skoro 900.000 Mercedes-Benz modela. U Njemačkoj, ukupno 293.209 kupaca odlučilo se za novi automobil s trokrakom zvijezdom, što je rast od 7,2% u usporedbi s prethodnom godinom. Mercedes-Benz ostvario je snažan dvoznamenkasti rast u 2016. na bitnim tržištima Velike Britanije (+16,6%), Francuske (+16,7%), Italije (+16,6%), Španjolske (+18,2%) i Belgije (+17,5%).
Dr. Dieter Zetsche, predsjednik Upravnog odbora kompanije Mercedes-Benz Group AG i direktor odjela Mercedes-Benz automobila: „Za Mercedes-Benz 2016. bila je najuspješnija u cijeloj povijesti ove kompanije i šesta rekordna godina u nizu. Uz nove automobile s pionirskim dizajnom koji privlači naše klijente i uz posebno snažan rast, iznad svega u Kini i Europi, popeli smo se na vrh premium segmenta. Ubrzavamo i dalje i to s novim tehnologijama, proizvodima i uslugama.”
Ponuda Mercedes-Benz modela s podmarkama Mercedes-AMG i Mercedes-Maybach veća je i raznolikija no ikada prije, a inicijativa plug-in-hibrida je u punom zamahu: s osam modela, Mercedes-Benz nudi najširu ponudu u premium segmentu.
„Naša strategija rasta daje rezultate. Od 2013., Mercedes-Benz svake godine raste i to dvoznamenkastim brojkama. Mercedes-Benz je sada premium marka s najsnažnijim rastom prodaje; cilj smo ostvarili četiri godine ranije od planiranog. U 2016. Mercedes-Benz je po prvi put prodao preko dva milijuna vozila, što je povećanje od preko jedanaest posto,” naveo je Ola Källenius, član Upravnog odbora nadležan za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila, a od 1. siječnja 2017. Odgovoran je za istraživanja i razvoj Mercedes-Benz automobila na razini grupe.
Za Mercedes-Benz 2016. godina završila je s najvećom prodajom ikada u prosincu, koji također predstavlja 46. rekordni mjesec zaredom (190.269 vozila, +6,8%), i najbolji kvartal svih vremena (545.967 vozil, +10,2%). Gledajući cijelu 2016. godinu, Mercedes-Benz bio je najbolje prodavana premium marka na primjer u Njemačkoj, Italiji, Portugalu, Japanu, Južnoj Koreji, Australiji, Tajvanu, te na tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade.
Najbolja prodaja ikada i dvoznamenkasti rast u Europi
Europa je ponovo u 2016. godini bila tržište s najvećom prodajom Mercedes-Benz vozila. Uz rast od 12,4%, primarno zbog snažne prodaje E-klase i SUV modela, postignuta je najbolja prodaja ikada; u zadnjih dvanaest mjeseci kupcima u Europi prodano je skoro 900.000 Mercedes-Benz modela. U Njemačkoj, ukupno 293.209 kupaca odlučilo se za novi automobil s trokrakom zvijezdom, što je rast od 7,2% u usporedbi s prethodnom godinom. Mercedes-Benz ostvario je snažan dvoznamenkasti rast u 2016. na bitnim tržištima Velike Britanije (+16,6%), Francuske (+16,7%), Italije (+16,6%), Španjolske (+18,2%) i Belgije (+17,5%).