Nova E-klasa Cabriolet
02.03.2017

Mercedes-Benz zaokružuje obitelj svoje E-klase s novom E-klasom Cabriolet. Ovaj četverosjed otvorenog krova s klasičnim mekanim krovom kombinira čisti, senzualni dizajn s udobnosti na duge pruge za četiri putnika i najnovijim tehnologijama. To uključuje sveobuhvatnu integraciju pametnog telefona s bežičnim punjenjem i ključnim funkcijama, širokim zaslonom kokpita i najnovijim sustavima pomoći vozaču. Snažni motori i udoban ovjes osiguravaju sportsko i luksuzno iskustvo vožnje. na zahtjev, Cabriolet se može opremiti s AIRCAP električnom zaštitom od propuha i AIRSCARF sustavom grijanja vratova putnika – kako bi se povećala udobnost vožnje s otvorenim krovom. Po prvi put, Cabriolet model je također dostupan s 4MATIC pogonom na sve kotače.
Novi Cabriolet je prvi i najmlađi član Mercedes-Benzove obitelji E-klase, koja je u razmaku od jedne godine u potpunosti obnovljena. S podignutim mekanim krovom, E-klasa Cabriolet ima siluetu E-klase Coupé i ističe se jednakim izražajnim proporcijama. Bliske veze između ova dva modela na sličan način su očite u čistom dizajnu s naglaskom na površine s jasno izraženim linijama i senzualnim oblicima. Istaknuto i prigušeno u isto vrijeme, dizajn predstavlja eleganciju i inteligenciju. To je ono što oblikuje pojavu modela Cabriolet, koji ipak ima jedinstveni karakter, pogotovo sa spuštenim krovom.
Istaknuti prednji kraj s nisko postavljenom prednjom maskom u obliku dijamanta i središnjom zvijezdom, LED High Performance prednjim svjetlima (ili opcijskim MULTIBEAM LED prednjim svjetlima visoke razlučivosti), izvučenim poklopcem motora s bubrezima i potpuno uvlačnim bočnim prozorima, ističe dinamiku modela Cabriolet. Sa spuštenim krovom, postaje očita harmonija između vanjskog i unutrašnjeg dizajna, koja jedinstveno ističe detalje visoke kvalitete. Vizualni entitet, koji se sastoji od anodnog, poliranog aluminija (AMG Line mat aluminij paket) kreiran je okvirom A nosača i prednjeg vjetrobrana, zajedno s ukrasnom trakom linije prozora i širokom trakom obruba odjeljka mekanog krova. U ovaj okvir harmonično je integrirano treće stop svjetlo s bijelom prozirnom lećom.
Za 15 milimetara niži ovjes u odnosu na limuzinsku izvedbu, na sličan način ističe luksuzni sportski karakter E-klase Cabriolet. Na taj način automobil demonstrira svoje sportske karakteristike čak i sa standardnim 17 inčnim naplatcima.
U usporedbi s prethodnim modelom, nova E-klasa Cabriolet je porasla u dužinu i širinu, te joj je povećan međuosovinski razmak: s dužinom vozila od 4826 mm, širinom od 1860 mm i visinom od 1428 mm, nova E-klasa Cabriolet je svakako veći model.
Prilikom početka prodaje u ponudi će biti nekoliko snažnih i učinkovitih benzinskih i dizelskih motora, po prvi put uključujući izvedbe s 4MATIC stalnim pogonom na sve kotače. Nakon toga će ponuda uključivati ostale motore. Standardno, svi modeli se opremaju s 9G-TRONIC devet-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji omogućuje brze promjene stupnjeva i niže okretaje motora.
Novi Cabriolet je prvi i najmlađi član Mercedes-Benzove obitelji E-klase, koja je u razmaku od jedne godine u potpunosti obnovljena. S podignutim mekanim krovom, E-klasa Cabriolet ima siluetu E-klase Coupé i ističe se jednakim izražajnim proporcijama. Bliske veze između ova dva modela na sličan način su očite u čistom dizajnu s naglaskom na površine s jasno izraženim linijama i senzualnim oblicima. Istaknuto i prigušeno u isto vrijeme, dizajn predstavlja eleganciju i inteligenciju. To je ono što oblikuje pojavu modela Cabriolet, koji ipak ima jedinstveni karakter, pogotovo sa spuštenim krovom.
Istaknuti prednji kraj s nisko postavljenom prednjom maskom u obliku dijamanta i središnjom zvijezdom, LED High Performance prednjim svjetlima (ili opcijskim MULTIBEAM LED prednjim svjetlima visoke razlučivosti), izvučenim poklopcem motora s bubrezima i potpuno uvlačnim bočnim prozorima, ističe dinamiku modela Cabriolet. Sa spuštenim krovom, postaje očita harmonija između vanjskog i unutrašnjeg dizajna, koja jedinstveno ističe detalje visoke kvalitete. Vizualni entitet, koji se sastoji od anodnog, poliranog aluminija (AMG Line mat aluminij paket) kreiran je okvirom A nosača i prednjeg vjetrobrana, zajedno s ukrasnom trakom linije prozora i širokom trakom obruba odjeljka mekanog krova. U ovaj okvir harmonično je integrirano treće stop svjetlo s bijelom prozirnom lećom.
Za 15 milimetara niži ovjes u odnosu na limuzinsku izvedbu, na sličan način ističe luksuzni sportski karakter E-klase Cabriolet. Na taj način automobil demonstrira svoje sportske karakteristike čak i sa standardnim 17 inčnim naplatcima.
U usporedbi s prethodnim modelom, nova E-klasa Cabriolet je porasla u dužinu i širinu, te joj je povećan međuosovinski razmak: s dužinom vozila od 4826 mm, širinom od 1860 mm i visinom od 1428 mm, nova E-klasa Cabriolet je svakako veći model.
Prilikom početka prodaje u ponudi će biti nekoliko snažnih i učinkovitih benzinskih i dizelskih motora, po prvi put uključujući izvedbe s 4MATIC stalnim pogonom na sve kotače. Nakon toga će ponuda uključivati ostale motore. Standardno, svi modeli se opremaju s 9G-TRONIC devet-stupanjskim automatskim mjenjačem, koji omogućuje brze promjene stupnjeva i niže okretaje motora.